DURO-STICK

Το 1988 όταν ξεκίνησε η «Durostick» με έδρα έναν ενοικιαζόμενο χώρο χιλίων τετραγωνικών μέτρων στους Αγίους Ανάργυρους Αττικής η οικοδομική δραστηριότητα είναι στα πάνω της και αυτό έκανε τους κατασκευαστές περισσότερο δεκτικούς στο να υιοθετήσουν νέα υλικά. Ετσι, δημιουργήθηκε η ευκαιρία για τον Νίκο Χούλη να ρίξει στην αγορά ένα νέο προϊόν, την κόλλα πλακιδίων με ενίσχυση ρητίνης, που αποδείχθηκε ανθεκτικότερο από τα υπάρχοντα και ταυτόχρονα φθηνότερο.

Η επιτυχία ξεπερνά τις προβλέψεις τού συνήθως συντηρητικού επιχειρηματία και η εταιρεία μεγεθύνεται πολύ γρήγορα. Ακολουθούν συμπληρωματικές εφαρμογές, που ενισχύουν τις πωλήσεις της ευρεσιτεχνίας και τα μεγέθη αυξάνονται.

Κλειδί επιτυχίας για μια επιχείρηση είναι σύμφωνα με τον κ. Χούλη «η καινοτομία και ο συνδυασμός ποιότητας-τιμής». Το ερευνητικό και επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρείας μπορεί να απορροφά υψηλά κονδύλια, επιτρέπει όμως να κυκλοφορούν στην αγορά αρκετές ευρεσιτεχνίες της «Durostick». Για να γίνει αυτό όμως, σημειώνει ο επιχειρηματίας, «πρέπει μία εταιρεία να συνδυάζει την έρευνα, την καινοτομία, την ενδελεχή έρευνα της αγοράς, το καλό εργασιακό περιβάλλον και φυσικά τιμές που θα συμφέρουν τον εργολάβο». Μόνο τα τελευταία δύο χρόνια η εταιρεία επενδύει περισσότερο από μισό εκατομμύριο ευρώ σε νέες τεχνολογίες και εφαρμογές λαμβάνοντας υπόψη την προστασία του περιβάλλοντος.

Διαθέτει πλέον εγκαταστάσεις 62.500 τ.μ., από τα οποία δεκαοκτώ χιλιάδες αποτελούν στεγασμένους χώρους, και απασχολεί προσωπικό 300 ατόμων. «Οι ανάγκες των αγοραστών έχουν αλλάξει πολύ τα τελευταία δέκα χρόνια» συμπληρώνει ο Νίκος Χούλης. «Μια επιχείρηση, για να αντεπεξέλθει στον έντονο ανταγωνισμό των ξένων πολυεθνικών, πρέπει να έχει συνεχή και σε βάθος επαφή με το αντικείμενο δραστηριότητας και να έχει... λιώσει μερικά ζευγάρια παπούτσια στις οικοδομές, να γνωρίζει από πρώτο χέρι τις απαιτήσεις του κατασκευαστή».